Відповіді на питання, що найчастіше задають користувачі.


1. Що таке програма авторизації і де її можна взяти?

2. Як мені отримати логін?

3. Як правильно настроїти броузер?

4. Мій аккаунт закрили, що мені робити?

5. Що мені робити, в мене закінчився термін дії аккаунту?

6. Чому мене закрили без попередження?

7. Чому б не закрити все, що заборонено, і залишити все, що дозволено? Тоді не треба буде нікого закривати і нічого контролювати.

8. Я випадково забув закрити програму авторизації, а хтось сів замість мене і скачав заборонену інформацію, в чому я винен?

9. Я використовую ОС Linux або FreeBSD, чи можу я отримати доступ до Internet?

10. В мене ОС Windows 95 і не працює програма авторизації.

11. Я хочу змінити свій пароль, що мені робити?

12. Я забув свій пароль, що мені робити?

13. Я не знаю, де знаходиться Інформаційно-обчислювальний центр.

1. Що таке програма авторизації і де її можна взяти?

Що треба зробити, щоб отримати авторизований доступ до мережі Internet.

1. Завантажте програму із сторінки завантаження

1.1 З'явиться картинка з проханням зберегти програму на диску, натисніть кнопку "OK"

1.2 Після цього з'явиться форма, в якій Ви повинні визначити директорію, де буде знаходитись ваш файл AuthProxy.exe

1.3 Збережіть програму на робочому столі

2. Запустіть файл AuthProxy.exe, на екрані комп'ютера Ви побачите вікно програми для авторизації :

3. В поле Login введіть свій логін, в поле Password - свій пароль, потім натисніть кнопку Connect, у разі успішної реєстрації Ви побачите на екрані монітора :

якщо ви ввели неправильний пароль :

якщо у вас закінчився термін дії аккаунту:

якщо ваш аккаунт закрито:

4. У разі успішної авторизації, запустіть броузер (програму для роботи з Internet) і працюйте!

5. Після закінчення роботи ОБОВ'ЯЗКОВО натисніть кнопку "Disconnect and Exit", щоб ніхто не зміг скористатися вашим логіном!

2. Як мені отримати логін?

Для того, щоб отримати логін та пароль, зверніться до адміністратора вашого факультету, підрозділу тощо, або ж до адміністраторів класів загального доступу, що знаходяться в червоному корпусі (кім.107), в Інформаційно-обчислювальному центрі (кім.104) та в бібліотеці ім. М. Максимовича (кім.27).

3. Як правильно настроїти броузер?

Проксі-сервер використовується для оптимізації доступу до Internet. Адреса - proxy.univ.kiev.ua, порт 3128.

Правильний вибір параметрів дозволить збільшити швидкість доступу до веб-ресурсів.

Як правило, після встановлення броузера головною проблемою є встановлення проксі-сервера.

4. Мій аккаунт закрили, що мені робити?

Університет не бере на себе обов'язок сплачувати за особисті інтереси чи хоббі співробітників та студентів. Використання платних ресурсів Університету в особистих (таких, що не мають відношення до освітньої та наукової діяльності) інтересах наносить прямі фінансові збитки Університету. Окрім того, заборонений трафік завантажує зовнішній канал і не дає можливості ефективно працювати співробітникам за основним напрямком діяльності Університету.

Тому тих, хто не дотримався правил користування мережею інтернет в університеті буде покарано закриттям особистого аккаунта (authproxy).

Для того, щоб поновити аккаунт необхідно зробити наступні процедури:

  • Написати заяву на ім'я начальника Інформаційно-обчислювального центру Київського національного університету імені Тараса Шевченка Бойка Юрія Володимировича із вказанням причини закриття (сайтів).
  • Отримати дозвіл на поновлення аккаунту в деканаті (у заступника декана), що повинно бути завірено письмово з підписом на заяві.
  • Поставити печатку підрозділу чи факультету (місце навчання чи праці).
  • Принести заяву на ІОЦ (кім. 111).
  • Вашу заяву розглянуть і, можливо, поновлять дію аккаунту.

У випадку повторного порушення правил користувач позбавляється можливості використання інформаційних ресурсів Університету без права відновлення.



5. Термін дії мого аккаунту закінчився, що мені робити?

Якщо програма системи авторизованого доступу видає Вам повідомлення, що термін дії Вашого аккаунту закінчився, Вам необхідно звернутися до адміністратора вашого факультету, підрозділу тощо, або дo адміністраторів класів загального доступу, що знаходяться в червоному корпусі (кім.107), в Інформаційно-обчислювальному центрі (кім.104) та в бібліотеці ім. М. Максимовича (кім.27).

6. Чому мене закрили без попередження?

При грубих порушеннях допускається закриття аккаунту без попередження, з наступним повідомленням керівництва Університету як про порушення правил трудової дисципліни. Таким грубим порушенням правил може бути, наприклад, цілеспрямоване відвідування сайтів інформаційно-розважального характеру.

7. Чому б не закрити все, що заборонено, і залишити все, що дозволено? Тоді не треба буде нікого закривати і нічого контролювати.

Тому що в мережі Internet існує настільки велика кількість сайтів і настільки швидко з'являються нові, що зробити це в повному обсязі неможливо. Можна закрити окремі сайти, але це призведе до великого навантаження проксі-серверу Університету, тому цей варіант теж не підходить. Порада проста - не порушуйте правила і Вас не закриють.

8. Я випадково забув закрити програму авторизації, а хтось сів замість мене і скачав заборонену інформацію, в чому я винен?

Усі звертання до Internet, викликані від імені вашого аккаунту, вважаються такими, що йдуть від вас особисто, тому якщо Ви забули закрити програму системи авторизації, і хтось цим скористався, винні в цьому тільки Ви. Адміністратор має повне право закрити аккаунт.

9. Я використовую ОС Linux або FreeBSD, чи можу я отримати доступ до Internet?

Якщо Ви використовуєте ОС Linux або FreeBSD, Вам необхідно встaновити Unix-версію програми AuthProxy, яка знаходиться на тій же сторінці завантаження

10. У мене ОС Windows 95 і не працює програма авторизації.

Якщо програма авторизації не запускається, а на вашому комп'ютері встановлена операційна система MS Windows 95, тоді Вам потрібно додатково завантажити файл звідси. та скопіювати його в каталог C:\windows\system\.

11. Я хочу змінити свій пароль, що мені робити?

Якщо Ви хочете змінити свій пароль, то Ви можете зробити це, обравши в меню зліва пункт Зміна паролю

12. Я забув свій пароль, що мені робити?

Якщо Ви забули пароль, є два способи вирішення цієї проблеми :

  • Вам потрібно написати листа на proxy@univ.kiev.ua, Ваш лист розглянуть і вишлють пароль на поштову скриньку, яку Ви вказали при реєстрації.
  • Якщо ж Ви не надали свою поштову скриньку, тоді Вам доведеться приїхати особисто до Інформаційно-обчислювального центру з документами, що засвідчують вашу особу, і попросити, щоб Вам змінили пароль.
P.S.Якщо Ви надсилаєте листа з проханням змінити Вам пароль, обов'язково вкажіть свій логін та причину зміни паролю.

13. Я не знаю, де знаходиться Інформаційно-обчислювальний центр.

Інформаційно-обчислювальний центр Київського національного університету імені Тараса Шевченка
знаходиться за адресою : проспект Академіка Глушкова 2, корпус 6
Скринька для листування
proxy@univ.kiev.ua

Запитання, зауваження, пропозиції, пиво надсилайте за адресою proxy@univ.kiev.ua