Отримати власний аккаунт для доступу до Інтернет може будь-який
студент, аспірант та співробітник Університету. Необхідною
умовою для реєстрації є наявність дійсного на даний момент
студентського квитка, посвідчення аспіранта чи співробітника.
Для того, щоб зареєструватися, слід особисто звернутися до
адміністратора факультету чи підрозділу, або до адміністраторів класів загального доступу, розташованих
у червоному корпусі, на території ІОЦ та в науковій бібліотеці ім. М. Максимовича. Реєстрація проводиться щоденно.
Зареєстрований користувач отримує логін (реєстраційне ім'я) та
пароль для входу до мережі Інтернет.
Термін дії аккаунта збігається з терміном дійсності посвідчення.
Відповідно, продовження терміну дії
аккаунта можливе лише після продовження терміну дійсності посвідчення
.
|